سیسمونی دخمل قشنگم
آرنیکا نفس مامان وبابا
سه شنبه 15 / 5 / 1391برچسب:, :: 5:5 PM :: نويسنده : مامانی

اینم عکسایی از سیسمونیت نازنینم که مامان جون فرشته و بابا جون زحمتشو واست کشیدن,واقعا دستشون درد نکنه برات سنگ تموم گذاشتن عسلم.

                                                                                                                                                           

                                                                                                                     



نظرات شما عزیزان:

مامی آیلین
ساعت12:30---17 مرداد 1391
سلام

سرویس تخت و کمد مثه سرویس دخترمه در هر صورت مبارکش باشه


behrad
ساعت20:24---15 مرداد 1391
امروز اودم وب قشنگتو دیدم.زیاد روش کار کردی اینو درک کردم.من خودم تمام وقت شبانه روز در حال کار روی وب خودمم. فک کنم تو هم مثه من باشی.پیشرفت خوبی داشم بازدیدم گاهی به 1000 تا هم میرسه.دوس دارم با هم همکاری کنیم اگه میخوای میتونیم تبادل لینک کنیم .البته بیا یه بار وب من ببین اونموقع نظرتو بم بگو.ادرس وبم:www.sportkade.loxblog.net .منتظر جوابتم .اگه میخوای مثه بقیه ی پیام های دیگت اینم حذف کنی ازادی ولی هدف من چیز دیگه ای.پس بدون من فقط نیومدم تبلیغ برای خودتم خیلی خوب میشه چون میتونی امارتو افزایش بدی قول میدم لینک ویژت کنم.ازت ممنونم اگه به پیامم توجه کنی ضمنا بچه ات هم مبارک باشه خیلی نازه امیدوارم تا عمر داره سایتون بالا سرش باشه کارت خیلی جالب بود که واسش وب زدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


فرشته کوچولوی ما روز 22 تیرماه سال 90 به دنیا اومد و با اومدنش دنیامونو عوض کرد.خداجونم ممنونیم ازت.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرنیکا نفس مامان وبابا و آدرس arnika90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 45720
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1